b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-06-01_11-20-49.jpgاولین نشست تشکل های فعال و دانشجویی استان در سالجاری با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ، مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیر کل امور بانوان و مدیر کل روابط عمومی در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

کوروش بیرانوند مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری هدف از تشکیل این نشست را پاسخگو بودن مسئولین به نقدها ، دغدغه ها و مطالبات حوزه دانشجویی عنوان کرد و خواستار اهتمام تشکل های دانشجویی در راستای تحقق موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو که از مولفه های چهارگانه انتخابات و مورد تاکید مقام معظم رهبری است شد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در جامعه گفت: عنصر انتخابات و رای و اراده مردم در زمره اجزای جدایی ناپذیر نظام اسلامی است و این تجربه ای کاملا موفق و پایداری است که به برکت انقلاب اسلامی و نظام سیاسی مبتنی بر آرمان های دینی و مکتبی، بهترین الگوی نظام حکومتی کارآمد مردمی را به بشر تشنه ی عدالت و امنیت نوید بخشید .

در ادامه این نشست دکتر منعمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ضمن پاسخگویی به  سوالات و انتقادات نمایندگان تشکل های دانشجویی گفت: تشکل های دانشجویی به عنوان یکی از اصلی ترین حلقه های میانی نقش آفرین در نظام است و مسئولین باید همواره از نقدها و مطالبه گری ها به عنوان یک فرصت و رفع مشکلات استفاده کنند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید