کوروش بیرانوند: مدیران جهت داوطلبی در انتخابات مجلس، از نوزدهم تا بیست و پنجم خرداد ماه مهلت دارند که استعفای خود را اعلام کنند .

کوروش بیرانوند مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری با اشاره به مطلب فوق گفت: طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، معاونان و مشاوران وزیر و مدیران کل و مدیران کل استانهایی که قصد دارند به عنوان نامزد مجلس، در حوزه های انتخابیه ثبت نام کنند، باید شش ماه قبل از ثبت نام، استعفای خود را  به صورت کتبی به بالاترین مقام مسوول ارائه کنند.

وی ادامه داد: مطابق تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف است هفت ماه قبل از ثبت نام از داوطلبان مراتب را جهت استعفای مشمولین موضوع ماده ۲۹ قانون از طریق رسانه‌های گروهی به آگاهی عمومی برساند. 

بیرانوند در خصوص آخرین مهلت استعفای مدیران جهت حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای این قانون ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره یک را صادر و مطابق این اطلاعیه مدیران و مسؤولین مشمول موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس لازم است تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ از سمت خود استعفاء داده و این استعفاء مورد پذیریش مقام مافوق قرار گرفته باشد. 

وی خاطرنشان کرد: تاریخ ثبت نام از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ به مدت هفت روز تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ می‌باشد و امیدواریم براساس چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری شاهد حضور باشکوه مردم در تعیین منتخبان خدمتگذار در مجلس شورای اسلامی باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید